Ny cheflæge til Regionsklinikken Skjern

Det er med stor glæde, at vi hermed kan offentliggøre, at læge Lotta Nielsen har takket ja til stillingen som cheflæge i Regionsklinikken Skjern med virkning fra 01.09.2023.

Lotta er uddannet speciallæge i almen medicin i 1979 og har siden 1986 været praktiserende læge i Sdr. Felding. I 2020 solgte Lotta sin praksis til Helsecenter Midt, hvorfra hun er fratrådt sin stilling pr. august 2023.

Lotta vil på trods af sin nye rolle fortsat være en del af driften i klinikken og vil derfor fortsat have patientkonsultationer og andre lægefaglige opgaver. De administrative og ledelsesmæssige opgaver i klinikken deles fortsat mellem cheflægen, den daglige leder, Maria samt den administrative leder, Marie Louise.